Κυριακή 27 Δεκεμβρίου 2009

To koριτσι με τα μαυρα

Μη μ αγγιζεις
μια πληγη ολακερη ειμαι
οπως εκεινη που σου μεινε απο μικρος
θυμασαι;;
εκεινης της καλοκαιρινης σουζας στην παραλια
ομορφα χρονια για σενα
εγω παλι δεν θυμαμαι και πολλα
μοναχα γευσεις και αρωματα μου ρχονται στο νου
απο τα φευγαλεα που με προσπερασαν.

Ετσι περασαν τα χρονια
και για το κοριτσι με τα μαυρα
που δεν μεγαλωσε ποτε
κουβαλαει ακομα εκεινο το κοφινι
γιοματο δαιμονες και θεους
να στροβιλιζονται στο διαβα της
και να ξεφτανε τις μνημες της.

Γαιτανακι
εχεις δει;;;
με ενα ψαλμο ξεψυχο στα χειλη
των ανωθεν ερωτευμενο
ξελυσε τα μαλλακια της και προχωρησε
ωσπου να την βγαλει ο δρομος....
και γω που την ειχα παρει υπο την προστασια μου
την χαιδευα που και που
και την γλυκοφιλουσα
τιποτα αλλο δεν μου μενε να κανω
παρα να της κρατω το χερι.

Το ενα χερι εγω
και τ αλλο ο αγαπημενος της
μεγαλος ανταγωνιστης ,ανικητος
με ωραια φορεσια και ευγενικους τροπους
ηταν παντα εκει....
μια να τραβω εγω και μια αυτος
και κεινη
με ενα κλαυσιγελο
να κανει τουμπες παιδικες αναμεσα μας.


Ετσι προχωρουσαμε
οι τρεις μας
αχωριστοι.......
και ετσι ειμαστε ακομα
για οσο παει
Τι με κοιτας;;
αφου σου το πα
ειναι ανικητος
ειναι ο αγαπημενος της
Εγω
εχω τις γευσεις και τα αρωματα
εκεινος την ζωη της...
για αυτο σου λεω
μη μ αγγιζεις
μια ολακερη πληγη ειμαι
θυμασαι;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια: